Prema procjenama jubilarne 60. Vinkovačke jeseni tijekom deset dana posjetilo je 150.000 ljudi, što je za 40 tisuća više u odnosu na prošlu godinu. Također, ugostitelji su izdali 12.000 računa više pa ukupna zarada iznosi približno 1,5 milijuna eura, što je za 380.000 eura više u odnosu na prošlo izdanje, podaci su Organizacijskog odbora sa završne konferencije za medije.
„Možemo biti izuzetno zadovoljni s proteklim 60. Vinkovačkim jesenima. Još jednom je potvrđeno kako je ova manifestacija praznik tradicijske kulture. Vinkovčani su se pokazali kao najbolji domaćini, a Hrvati iz domovine i inozemstva svojim su dolaskom dali dodatni šarm Vinkovačkim jesenima. Ovom prigodom želim zahvaliti svima koji su mjesecima sudjelovali u organizaciji, kao i svim sudionicima i izvođačima koji su dali posebnu energiju. Atmosfera je bila sjajna, istaknuli su se ljubav i ponos prema našoj domovini i tradiciji, prema hrvatskom identitetu”, ponosan je gradonačelnik Vinkovaca i predsjednik OO 60. Vinkovačkih jeseni Josip Romić.
U programu je bilo preko 7000 sudionika, a kao pun pogodak pokazala se odluka završetka Svečanog mimohoda s povratkom na stadion Cibalije. Ondje se „zaigralo” Šokačko kolo svih sudionika te su proglašena najuspješnija folklorna društva Županijske smotre izvornog folklora.
„Ponosni smo što su svi sudionici došli prezentirati svoje bogatstvo. Već smo započeli s pripremama za 61. Vinkovačke jeseni, vjerujem da ćemo sve pozitivne komentare i dobronamjerne kritike uvrstiti u organizaciju. Hvala svim kulturno-umjetničkim društvima, pjevačkim skupinama, orkestrima, konjogojskim udrugama i svim pojedincima koji su sudjelovali u stvaranju 60. Vinkovačkih jeseni”, poručila je Martina Kelava, predsjednica ZAKUD-a Vukovarsko-srijemske županije.
Istaknuto je kako su dodatni obol manifestaciji donijeli sadržaji na novim lokacijama. Novi Trg Vinkovačkih jeseni okupljao iz dana u dan ljubitelje vina i dobre zabave, a kao pozitivan novitet pokazale su se Urbane jeseni.
„Postavili smo ljestvicu koju ćemo nagodinu morati opravdati, već sada se pripremamo. Koliko smo čuli, komentari su većinom pozitivni, negativnijih je neznatan broj u odnosu na prekrasan program i dane iza nas”, zaključila je Marija Liščić Drmić, gradska pročelnica Upravnog odjela za kulturu i turizam.
Turistički potencijal destinaciji, sadržaji Vinkovačkih jeseni potvrđuju i rujanskom metrikom na online platformama. Naime, broj posjeta službenoj web stranici Vinkovačkih jeseni je 777.067. Tijekom manifestacije objavljene su brojne fotografije i videozapisi na službenim kanalima od kojih je na Facebooku zabilježeno 11,3 milijuna pregleda, a na Instagramu 4.510.977. Vinkovačke jeseni viralnima je učinio i „mladi” TikTok kanal koji je svojim kratkim objavama dosegnuo milijun pregleda, doveo na profil 10 tisuća novih ljudi i pokupio 36 tisuća lajkova uz respektabilnih 304.000 novih pratitelja koje je zanimalo tih dana sve vezano uz događanja na ovogodišnjim 60. Vinkovačkim jesenima.