JAVNI POZIV ZA ISKAZIVANJE INTERESA ZA NAJAM PROSTORA NA 52. VINKOVAČKIM JESENIMA

1. June 2017.

PROMO CIBALAE d.o.o.
Vatrogasna 5
32100 Vinkovci

DOPUNJENI POZIV ZA ISKAZIVANJE INTERESA ZA NAJAM PROSTORA
TIJEKOM MANIFESTACIJE 52. VINKOVAČKE JESENI

Pozivaju se sve zainteresirane fizičke i pravne osobe, registrirane za obavljanje djelatnosti da do 10. srpnja 2017. godine podnesu zahtjev za najam prostora za pružanje ugostiteljskih usluga i najam drvenih kućica i štandova za prigodnu prodaju od 08. do 17. rujna na manifestaciji Vinkovačke jeseni.
Za najam su na raspolaganju:
1.)     Šator ( cca 1200 m2) – Trg Vinkovačkih jeseni – najam šatora za ugostiteljske usluge
Početna cijena za najam šatora iznosi 70.000,00 kn + PDV.
Uvjet organizatora je prodaja pića koja je organizator dogovorio te kvaliteta i sposobnost za provođenje ponuđene usluge.

2.)    Restoranski prostor – 2 restoranska prostora  – Trg dr. Franje Tuđmana (Parkiralište Hotela Slavonija)
Početna cijena prostora za restorane je 25.000,00 kn + PDV. Ukoliko ponuđač želi zakupiti oba restoranska prostora tada ima prednost u pozivu, a cijena zakupa iznosi 40.000,00 kn + PDV.
Uvjet organizatora je prodaja pića koja je organizator dogovorio te kvaliteta i sposobnost za provođenje ponuđene usluge.

3.)    Štandovi i drugi objekti – Trg dr. Franje Tuđmana (Parkiralište Hotela Slavonija)
Pod štandovima i drugim objektima se u smislu ovih uvjeta podrazumijevaju
–   31 štand,  cijena najma 1.000,00 kn + PDV
–    10 drvenih kućica 2x2m, cijena najma 2.500,00 kn + PDV (osim za ugostiteljstvo i prehranu za što je cijena 5.000,00 + PDV)
–    10 velikih drvenih kućica 3×3 m (cca 160×280 cm unutarnji prostor), cijena najma 5.000,00 kn + PDV, osim za Fast food za kojeg je cijena najma 10.000,00 kn + PDV.
U kućicama za ugostiteljstvo se primjenjuje načelo ekskluzive.
Na štandovima isključivo smiju izlagati izlagači koji prodaju rukotvorine, razni OPG, te ostala prigodna prodaja. Na štandu se ne smije prodavati hrana po principu naplate konzumacije hrane. Takve djelatnosti se obavljaju isključivo u kućicama.

Cijene najma restoranskog prostora, štandova i drugih objekata odnose se za cijelo vrijeme trajanja manifestacije 52. Vinkovačkih jeseni, tj od 8.- 17. rujna 2017. godine.
Kućice i štandovi imaju osiguran osnovni priključak struje i to od 5kW za restorane, te po 500W za štandove i kućice, a naknada za korištenje električne energije iznosi 50 kuna po štandu, odnosno 100 kuna po kućici za svih 10 dana manifestacije.
U cijenu najma za restorane uključen je i osnovni priključak na vodovodnu mrežu.
Iskazivanje interesa obavlja se pisanim putem i mora sadržavati detaljan opis proizvoda i usluga koje će se nuditi, oznaku (broj) prostora za koji se prijavljuje. Prijave za šator i restoran moraju biti zatvorene, a javno otvaranje ponuda bit će upriličeno 11. srpnja u 9:00 sati u prostorijama tvrtke Promo Cibalae, Vatrogasna 5, Vinkovci.

Pisani iskaz (POPUNJEN OBRAZAC) dostaviti na adresu:
PROMO CIBALAE d.o.o.,
Vatrogasna 5,
32100 Vinkovci

ili putem e-mail adrese:
sokak@vinkovackejeseni.hr

Odluku o najpovoljnijim ponudama donijet će povjerenstvo. Povjerenstvo će pri odlučivanju dati prednost ponuditeljima prema redoslijedu pristiglih ponuda za štandove i drvene kućice. Ponude za šator i restorane bit će javno otvorene i s najpovoljnijim ponuditeljima zaključit će se pisani ugovor o međusobnim pravima i obvezama. Više informacija i uvjete najma potražite na www.vinkovackejeseni.hr. Možete nas i kontaktirati na sokak@vinkovackejeseni.hr ili na 098 96 96 046.

POSEBNE NAPOMENE:
– Najmoprimci su dužni strogo se pridržavati radnog vremena manifestacije, tj. Slavonskog sokaka, te su dužni svoje objekte držati otvorenima za posjetitelje zavisno o djelatnosti.
-Štandovi: radnim danom od 16h do 23h, vikendom od 10h do 24h.
-Restorani i kućice: radnim danom od 16h do 23h, vikendom od 10h do 01h, odnosno sukladno Odluci o produljenom djelatnom vremenu.
– Najmodavac može naknadnom odlukom ili u dogovoru sa pojedinim Najmoprimcem utvrditi radno vrijeme drugačije od onoga kako je opisano u prethodnom tekstu. Nepridržavanje pravila o poštivanju radnog vremena smatra se kršenjem odredbi ugovora o najmu.
– Najmodavac je obavezan osigurati zaštitarsku službu koja će održavati red na cijelom prostoru manifestacije.
– U okviru održavanja reda i čistoće svi Najmoprimci su dužni održavati čistim prostor ispred svog iznajmljenog prostora te obavezno imati kante za smeće pokraj svojih objekata, te to isto smeće odlagati u kontejner kojeg je Najmodavac dužan pribaviti i brinuti se o njegovom pražnjenju. Ukoliko se Najmoprimci ne budu pridržavali pravila o redu i čistoći, to će se smatrati kršenjem ugovora o najmu.
– Sva vozila dostave mogu ući u prostor manifestacije do 16h radim danom, te do 10h vikendom.
Nakon tog vremena ulaz za dostavna vozila je zabranjen.

R.Br. File Veličina Datum
1. Prijavnica – kućice K1 – K10 917kb Petak, 09.06.2017
2. Prijavnica – restoran i šator 918kb Petak, 09.06.2017
3. Prijavnica – kućice K11 – K20 917kb Petak, 09.06.2017
4. Prijavnica – štandovi 1-31 916kb Petak, 09.06.2017
5. Cjenik 583kb Petak, 09.06.2017