Poziv za iskazivanje interesa za najam prostora tijekom manifestacije 51. Vinkovačke jeseni

2. lipnja 2016.

Poziv za iskazivanje interesa za najam prostora tijekom manifestacije 51. Vinkovačke jeseni

Pozivaju se sve zainteresirane fizičke i pravne osobe, registrirane za obavljanje djelatnosti da ispune OBRAZAC za najam prostora (ispod članka) za pružanje ugostiteljskih usluga i najam drvenih kućica i štandova za prigodnu prodaju od 9. do 18. rujna na manifestaciji Vinkovačke jeseni.

cijene

Za najam je na raspolaganju:

1.) Šator (cca 1200 m2) – Trg Vinkovačkih jeseni – najam šatora za ugostiteljske usluge i Caffe bar na poziciji K10. Početna cijena za najam šatora i caffe bara iznosi 70.000,00 kn + PDV.

Uvjet organizatora je prodaja pića koja je organizator dogovorio te kvaliteta i sposobnost za provođenje ponuđene usluge.

2.) Restoranski prostor – 2 restoranska prostora – Trg dr. Franje Tuđmana (Parkiralište Hotela Slavonija)

Uvjet je kvaliteta ponuđenog sadržaja za restoran

Prostor restorana obuhvaća lokaciju površine 80 m2 unutarnjeg prostora, te 80 m2 vanjskog prostora.

Cijena prostora za restorane je 20.000,00 kn + PDV

Ponuda se daje za svaki prostor posebno.

Ukoliko ponuđač želi zakupiti oba restoranska prostora tada ima prednost u pozivu, a cijena zakupa iznosi 35.000,00 kn + PDV

Uvjet organizatora je prodaja pića koja je organizator dogovorio.

3.) Štandovi i drugi objekti – Trg dr. Franje Tuđmana (Parkiralište Hotela Slavonija)

Pod štandovima i drugim objektima se u smislu ovih uvjeta podrazumijevaju:

– 40 štandova oznaka od Š1 DO Š40, cijena najma 1.000,00 kn plus PDV

– 10 drvenih kućica 2x2m – oznaka sa nacrta K11 do K20, cijena najma 2.500,00 kn + PDV (osim za ugostiteljstvo i prehranu za što je cijena 5.000,00 plus PDV)

– 9 drvenih kućica 3×3 m (cca 160×280 cm unutarnji prostor) oznaka sa nacrta K1, K3, K4, K5, K6, K7, K8 i K9 cijena najma 5.000,00 kn + PDV, a kućica K2 za djelatnost fast food-a cijena najma 10.000 kn + PDV.

– u kućicama za ugostiteljstvo (K1-K9) primjenjuje se načelo ekskluzive:

K1 – palačinke i/ili fritule

K2 – fast food

K3 – lepinjice/ poderane gaće/ krafne

K4 – sladoled i/ili kolači

K5 – vinska kuća

K6 – pommes frites (brza hrana od krumpira)

K7 – kanditorski proizvodi (bomboni, čokolade u rinfuzi)

K8 – kokice i šećerna vuna

K9 – rakijarnica

 

Na štandovima i malim kućicama isključivo smiju izlagati izlagači koji prodaju rukotvorine, razni OPG-i, te ostala prigodna prodaja. Na štandu se ne smije prodavati hrana, po principu naplate konzumacije hrane. Takve djelatnosti se obavljaju isključivo u kućicama i restoranima.

Cijene najma restoranskog prostora, štandova i drugih objekata odnose se za cijelo vrijeme trajanja manifestacije 51. Vinkovačkih jeseni, tj od 9.- 18. rujna 2016. godine.

Kućice i štandovi imaju osiguran osnovni priključak struje i to od 5kW za restorane, te po 500W za štandove i kućice, a naknada za korištenje električne energije iznosi 50 kuna po štandu, odnosno 100 kuna po kućici za svih 10 dana manifestacije.

U cijenu najma za restorane uključen je i osnovni priključak na vodovodnu mrežu.

Iskazivanje interesa obavlja se pisanim putem i mora sadržavati detaljan opis proizvoda i usluga koje će se nuditi, oznaku (broj) prostora za koji se prijavljuje.

 

Pisani iskaz (POPUNJEN OBRAZAC) dostaviti na adresu

PROMO CIBALAE d.o.o.,

Vatrogasna 5,

32100 Vinkovci

 

ili putem e-mail adrese:

sokak@vinkovackejeseni.hr

Odluku o najpovoljnijim ponudama donijet će povjerenstvo. Povjerenstvo će pri odlučivanju dati prednost ponuditeljima prema redoslijedu pristiglih ponuda.

S najpovoljnijim ponuditeljima zaključit će se pisani ugovor o međusobnim pravima i obvezama. Više informacija i uvjete najma potražite na www.promocibalae.hr i na www.vinkovackejeseni.hr. Možete nas i kontaktirati na sokak@vinkovackejeseni.hr ili na 099 26 444 93.

 

POSEBNE NAPOMENE:

– Najmoprimci su dužni strogo se pridržavati radnog vremena manifestacije, tj. Slavonskog sokaka, te su dužni svoje objekte držati otvorenima za posjetitelje zavisno o djelatnosti.

-Štandovi: radnim danom od 16h do 23h, vikendom od 10h do 24h.

-Restorani i kućice: radnim danom od 16h do 23h, vikendom od 10h do 01h, odnosno sukladno Odluci o produljenom djelatnom vremenu.

– Najmodavac može naknadnom odlukom ili u dogovoru sa pojedinim Najmoprimcem utvrditi radno vrijeme drugačije od onoga kako je opisano u prethodnom tekstu. Nepridržavanje pravila o poštivanju radnog vremena smatra se kršenjem odredbi ugovora o najmu.- Najmodavac je obavezan osigurati zaštitarsku službu koja će održavati red na cijelom prostoru manifestacije.

– U okviru održavanja reda i čistoće svi Najmoprimci su dužni održavati čistim prostor ispred svog iznajmljenog prostora te obavezno imati kante za smeće pokraj svojih objekata, te to isto smeće odlagati u kontejner kojeg je Najmodavac dužan pribaviti i brinuti se o njegovom pražnjenju.Ukoliko se Najmoprimci ne budu pridržavali pravila o redu i čistoći, to će se smatrati kršenjem ugovora o najmu.

– Sva vozila dostave mogu ući u prostor manifestacije do 16h radim danom, te do 10h vikendom.

Nakon tog vremena ulaz za dostavna vozila je zabranjen.

 

OBRAZAC

Virtualna šetnja sokakom: